Известие

Collapse
No announcement yet.

Може би, понякога губи цилиндър.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Може би, понякога губи цилиндър.

    Здравейте,

    пиша за един странен синдром, който понякога забелязвам при колата. Понякога при изфорсиране на място се покачва оборотите малко по-бавно от нормално и звука е някак различен... всякаш е с цилиндър по-малко.

    Да, обаче е така 1 от 7-8 пъти напълно избирателно, оборотите на празен ход са бетон, върви чудесно, не пуши, не глъхне, в ауспуха е супер чисто и не мирише на нищо и като цяло не показва никакви други аномалии.

    Пробвах да вадя буксите на инжекторите една по една и се усеща, че като се извади започва да работи зле. Тоест реално и не губи напълно цилиндър.

    Подозрението ми е някоя свещ, които все се каня да сменя, но отлагам, защото е много разглобяване отзад, а предните, които свалях да погледна изглеждат много добре.

    Някой знае ли колко трябва да е отстоянието от до електрода на свещта по спецификации ?

    Отделно ще се радвам и за други идеи за проблема, преди реално да се е превърнал в проблем. Също така бих се радвал и на обяснение с няколко думи освен смукателните колектори какво трябва да сваля, за да погледна и впоследствие сменя задните свещи.

    П.П. предните свещи изглеждаха с перфектно горене, чисти без нищо по резбата, бобините също, да не кажа, че изглеждаха никога не сваляни и дупките в блока и гумените части на бобините буквално блестяха от чистота.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

  • #2
    Колега поне направи един клип със звука и аномалията, иначе така трудно ще даде някой съвет...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Ще направя утре, надявам се да се чуе от клипа, защото подозирам, че на клип ще звучи 100% нормално...

      Благодаря за съвета !
      Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

      Comment


      • #4
        Свали свещите и на задната глава и погледни какво става.Твърде вероятно да има влага от миенето на мотора в авто-къщата!
        5 Ланчии зад гърба си!
        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

        Comment


        • #5
          Моторът мога да се обзаложа, че не е мит. Беше много прашасал, за 4000км вече няма капка нищо от никъде, от долу е чист, като бебешко дупе (като махах кората да гледам как е отдолу). Само аз като я взех го забърсах отгоре с парцал, че беше прашасал, но не съм използвал и капка вода.

          Така и днес не я направи мизерията и не можах да запиша, все пак ще ги погледна и задните, като остане време и направо мисля профилактично да си викна едни: http://www.ebay.co.uk/itm/6x-NGK-PLA...ht_2288wt_1163
          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

          Comment


          • #6
            Така и така ще сваляш свещите и една компресия не пречи да и пуснеш !
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #7
              Ще намеря отнякъде уред за мерене, но се надявам и вярвам, че няма там ядове, все пак и масло не е пипнала капка за 4000км.
              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

              Comment


              • #8
                Трябва да се ходи при разбиращ, опитен и сериозен човек, с достъчно внимание и време да подходи към проблема защото са възможни всякакви причини - били те малки или големи.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Трябва да се ходи при разбиращ, опитен и сериозен човек, с достъчно внимание и време да подходи към проблема защото са възможни всякакви причини - били те малки или големи.
                  Абсолютно,особено като знам какво става с кабелите на бобините като се монтира колектора обратно..............
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Я пак, кой колектор да се монтира обратно ? Нещо изгубих нишката много сериозно.

                    Истината е, че според няколко човека, които чуха колата на живо си внушавам и нищо и няма, но все пак...
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                      Я пак, кой колектор да се монтира обратно ? Нещо изгубих нишката много сериозно.

                      Истината е, че според няколко човека, които чуха колата на живо си внушавам и нищо и няма, но все пак...
                      Ха 24 клапановите 6-аци,се маха смукателния колектор,за да се проверят/сменят задния ред свещи
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Провери си хубаво горния "успокоител". При мен се получаваше нещо подобно все едно 1 цилиндър го няма, а реално всички си бяха ОК. Но като свалих лапата и планката се оказа, че на лапата тампона е заминал, смених го, стегнах всичко и сега го нямам този "ефект" на празен ход. Струваше ми се, че мотора не работи равномерно .. проверих свещи, бубина, кабели, компресия и квото се сетиш .. а то излезе от един тампон това притрисане.
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Ха 24 клапановите 6-аци,се маха смукателния колектор,за да се проверят/сменят задния ред свещи
                          Това ясно, само не разбрах, как може да се монтира на обратно.
                          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                          Comment


                          • #14
                            Mury казва "обратно" в смисъл като се слага "обратно" на колата след като е бил свален, а не, че се монтира "наобратно"...
                            Също така загатва, че някой некадърник който не знае как да го монтира "обратно" на колата, може да е*е майката на кабелите до бобините на задните свещи...

                            Comment


                            • #15
                              Банално но факт. Свалих буксата на дебитомера, почистих я и от проблема няма и спомен. Благодаря на всички. Все пак ще сменя свещи скоро, колкото и добре да изглеждат предните.
                              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                              Comment

                              Working...
                              X